遊戲

banggood 18% OFF Magic Cabin Hat Country LLC HearthSong 15% Off Your First Purchase! Code: WELCOME15 Stacy Adams

2012年3月30日 星期五

神棍騙女拔毛救母 性侵判刑5年 - 蘋果日報

性 - Google 新聞
Google 新聞
神棍騙女拔毛救母 性侵判刑5年 - 蘋果日報
Mar 30th 2012, 07:34

台中一名女大學生捐肝救母後,心急母親身體狀況仍不佳,男友介紹其父母認識一名52歲命理師吳姓男子,吳男竟告訴女子,其父母福報用盡,4、5年內會相繼去世,要救父母須要她的「三毛」:髮毛、腳毛、陰毛,還要與他發生性關係,借氣給女子再給父母,女子誤信遭性侵得逞。

但女子母親病情始終未起色,女子才驚覺被騙,男友幫忙蒐證錄音,但惡神棍稱明知自己會身敗名裂,但為了幫女子改變歷史,才犧牲自己這麼做。開庭時,女子哭說:「我真的相信他這麼做可以幫我父母,我只是很孝順而已,我能做都做了,家人也因此不諒解我,都認為我很傻」。最後台中高分院依強制性交罪,判神棍5年有期徒刑。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: Donate to Wikileaks.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

張貼留言

隨機文章